Změny v životním pojištění od                       1. prosince 2016

02.12.2016

Poctivý versus nepoctivý finanční poradce

Ode dnes začínají platit nová pravidla ( zákony ) v životním pojištění, které měli vést hlavně k větší ochraně klientů před nepoctivostí některých " finančních poradců"

Co všechno vzniklo z obrovského lobbingu ze stran pojišťoven a je to opravdu ochrana klienta?
Nakonec největší změnou v životním pojištění osob je prodloužení storno období a to ze dvou na pět let. Co se vlastně mění? Pouze to, že se doposud nepoctivý poradce snažil klientovi smlouvu měnit ( točit )  každé dva roky a tím získával novou provizi.

Jak bude novelizace vypadat v praxi? Poctivý poradce zůstane stále poctivým, jen si na svou provizi bude muset počkat delší dobu, a ten který byl nepoctivý, bude i tak dál a bude i nadále točit smlouvy, teď ne po dvou ale až po pěti letech a k tomu bude muset logicky najít ( ulovit ) více klientů. Bohužel pro toho poctivého poradce bude asi těžší aktualizovat klientovi smlouvu životního pojištění, když se mu například narodí dítě, změnil zaměstnání atd. a na trhu se mezitím objevil nový lepší produkt..